[email protected] | tel. +48 661 115 910

Narzędzia do marketingu cyfrowego – Google radzi cz. 1

Chcielibyśmy Wam przybliżyć zestaw narzędzi służących do marketingu, pomogą one Wam w promocji własnej marki. Korzystamy więc potwierdzamy. Jest to jeden z pierwszych wpisów pomagających naszym klientom w prosty sposób ulepszyć własną markę, usługę i produkt. Znajdziemy tu narzędzia pomagające polepszyć wydajność strony internetowej, pozwalające interpretować i analizować jak ona działa i wpływa na usługę, produkt lub markę. Świadcząc usługi lub sprzedając produkty, musimy wiedzieć co tak naprawdę nasz Klient wpisuje w wyszukiwarkę, aby móc nas znaleźć. Poniżej przedstawiamy kilka narzędzi sugerowanych przez Googla, materiał poniżej pochodzi z jednej strony www dotyczącej zastosowania narzędzi do marketingu internetowego. Samemu można sprawdzić ich zastosowanie, wraz z opisanymi przypadkami użycia. W zależności od potrzeby.

Narzędzia do marketingu cyfrowego - Google radzi cz. 1

Kultura i trendy w sprzedaży

Wykorzystaj dane Googla do tworzenia własnej treści.

Dowiedz się jakie informacje zyskują na popularności w branży lub na rynku usług jakie oferujesz. Jeśli chcesz wiedzieć więcej kto i kiedy szuka Twoich produktów lub usług, kogo możesz zaangażować w swoją treść przekładając go na potencjalnego klienta, skorzystaj z usługi w postaci narzędzia: Kultura i trendy w sprzedaży.

Czytaj więcej na dedykowanej temu stronie.

  1. Google Trends – Dowiedz się, czego szukają internauci z całego świata.
  2. YouTube Trends – dowiesz się co internauci szukają na Youtubie
  3. Google News
  4. Google Play

Analiza konkurencji

Analiza konkurencji
Dowiedz się więcej o swoich klientach!

Jak działać, aby nie być w tyle za konkurencją? Wyróżnij się na tle konkurencji, jak to zrobić w przypadku mojej firmy? Spójrz jak wygląda dana marka, produkt lub usługa w zestawieniu z konkurencją z branży.

Wiedza o klientach

Dowiedz się kto kupuje Twój produkt lub usługę, jaki jest jego powód? Co nasi klienci szukają w wyszukiwarce i jak do nas trafiają, aby robić zakupy np: w naszym sklepie internetowym. To narzędzie internetowe pozwoli Ci lepiej zrozumieć decyzję zakupowe Twoich klientów, pozwoli dowiedzieć się jak działają kampanie marketingowe, a przede wszystkim zrozumiesz koszty reklamy w internecie.

Przeglądaj dane dostarczane w czasie rzeczywistym, aby wiedzieć więcej na temat badań z klientami, zachowań związanych z ich zakupami. Dzięki tej wiedzy podejmiesz bardziej świadome i strategiczne decyzje dotyczące prowadzonych kampanii marketingowych i z tym związanych wydatków na reklamę.

Zalecane narzędzia:

Te narzędzia mogą pomóc ci dowiedzieć się więcej o zachowaniach swoich klientów.

Informacje o zakupach

Przeglądaj dane wyszukiwania, aby zobaczyć, które produkty i marki są popularne w swojej kategorii.

Informacje o zakupach
Informacje o zakupach pomagają sprzedawcom zrozumieć, czego chcą kupujący je klienci. Dzięki codziennym danym wyszukiwania dla ponad 55000 produktów, ponad 45000 marek i blisko 5000 kategorii, możesz sprawdzić, czego szukają Twoi klienci, porównać swoje produkty z konkurencyjnymi produktami w swojej kategorii. Dowiesz się jaki w danym momencie produkt jest najpopularniejszy lokalnie.

Google jest pierwszym miejsce, w którym klienci odkrywają nową markę lub produkt.

Dzięki usłudze Informacje o zakupach uda nam się:

  • Przeglądać dane wyszukiwania dla ponad 100 000 produktów, marek i kategorii,
  • Porównać popularność różnych produktów i marek w swojej kategorii,
  • Odkryć lokalne zainteresowanie swoimi markami lub produktami.

Barometr Zachowań Konsumentów

Poznaj rolę źródeł internetowych w podróży konsumenckiej – od rozważenia do zakupu – w ponad 45 krajach i 10 kategoriach produktowych.

Barometr Zachowań Konsumentów pokazuje, jak ludzie na całym świecie korzystają z internetu. Jest to stale rozwijający się magazyn internetowych badań i zasobów, w którym marketerzy mogą znaleźć dane dotyczące poszczególnych zagadnień z wielu krajów a m.in. na temat preferencji urządzeń konsumenckich i wglądu w to, jak ludzie podejmują decyzje zakupowe. Marketerzy muszą również zadbać rolę wideo w badaniach nad produktem.

Jak stosować Barometr Zachowań Konsumentów?

  • Stwórz własną niestandardową analizę, aby zrozumieć, jak ludzie korzystają z Internetu,
  • Zobacz, w jaki sposób ewoluowała rola Internetu i jego wykorzystania na urządzeniach na całym świecie,
  • Dowiedz się więcej o roli Internetu w życiu kluczowych segmentów do jakich docieramy z naszym przekazem.

Kolejna porcja narzędzi już lada moment…

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close