[email protected] | tel. +48 661 115 910

Kolportaż materiałów wyborczych

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów i jednocześnie biorąc pod uwagę doświadczenia z ostatnich wyborów samorządowych z 2010 i 2014 roku oferujemy Państwu usługę  dystrybucji druków bezadresowych. Dystrybucja druków jest jedną z najtańszych, a zarazem najskuteczniejszych form marketingu bezpośredniego.

Kolportaż materiałów wyborczych

Materiały reklamowe – druk bezadresowy

Kolportaż materiałów wyborczych 

Druk bezadresowy – forma reklamy, realizowanej za pośrednictwem poczty. Polega na kolportażu druków i folderów reklamowych, traktowanych w tym przypadku jak listy bez podanego adresu pocztowego.

Decyzja o zleceniu dystrybucji materiałów reklamowych wiąże się z udzieleniem kredytu zaufania firmie kolportującej. Kolportaż przeprowadzony prawidłowo obliczony jest nie tylko na szacowane dotarcie do odpowiedniej grupy odbiorców, ale przede wszystkim na dotarcie faktyczne. Dzięki wieloletniej współpracy firmy Create WWW z Pocztą Polską, również na polu doręczeń druków bezadresowych, zaowocowała zdobyciem bogatego doświadczenia. Gwarantujemy, że działania w sferze kolportażu odznaczają się najwyższym poziomem profesjonalizmu, wyjątkową dokładnością oraz terminowością.

Materiały reklamowe – druk bezadresowy

Działania kolportażu są możliwe dzięki posiadaniu dokładnych baz adresowych, zawierających szczegółowe informacje odnośnie ilości gospodarstw domowych i przedsiębiorstw na wszystkich ulicach w powiecie brzeskim, jak również na temat obszarów, gdzie występuje administracyjny zakaz kolportażu.

Oferta dla każdego klienta jest  indywidualna. Cennik nie jest jednolity, a na wysokość ceny wpływa kilka czynników określających szczegóły kolportażu.

Kolportaż materiałów wyborczych. Wybory samorządowe 2018

Usługi kolportażu

Cena usług kolportażu uzależniona jest od następujących czynników:

  • rodzaj dystrybucji
  • obszar, na terenie którego ma odbyć się kolportaż
  • nakład materiału reklamowego
  • wielkość i ciężar materiału reklamowego
  • częstotliwość przeprowadzanych akcji
  • koszt transportu materiałów reklamowych
  • rodzaj rejonu dystrybucji ( miejski, wiejski, mieszany)
  • ilość dni, w ciągu których dystrybucja ma być przeprowadzona.

Formy dystrybucji materiałów wyborczych

Formy dystrybucji:

  • Dystrybucja bezadresowa powierzonych materiałów do euroskrzynek, skrzynek pocztowych lub pozostawienie materiałów w wyznaczonym miejscu – tutaj najlepiej sprawdzają się produkty i usługi masowe.
  • Dystrybucja selektywna –  dystrybucja, gdzie klient sam określa lokalizację
  • Dystrybucja w formie rozdawnictwa – street marketing – ulotka trafia bezpośrednio do rąk potencjalnych klientów. Ta forma kolportażu bardzo dobrze sprawdza się w punktach miasta, gdzie natężenie ruchu jest szczególnie duże, takich jak strategiczne ulice, place a także centra handlowe.
  • Dystrybucja w innej, uzgodnionej z klientem formie.

Dla zainteresowanych gwarancja kolportażu niekonkurencyjnego, co oznacza, że materiały reklamowe nie zostaną doręczone w tym samym czasie z materiałami firm konkurencyjnych.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close