[email protected] | tel. +48 661 115 910

Google Moja Firma

Jaki warunek musisz spełnić, aby biznes ukierunkowany lokalnie był skuteczny? Firma musi być widoczna. Tak więc, widoczność w wyszukiwarce Google, w lokalnych wynikach wyszukiwania to warunek absolutnie konieczny. W takich przypadkach własna wizytówka w Google Moja Firma sprawi, że jako agent ubezpieczeniowy czy mechanik samochodowy będziemy zgarniali prawdopodobnie wszystkie zapytania z Google. Wizytówka w Google Moja Firma to także świetny sposób na uzupełnienie działań pozycjonowania strony internetowej w wyszukiwarce.

Co to jest Google Moja Firma?

Google Moja Firma

Darmowa wizytówka w Google Moja Firma – najważniejsza w lokalnym biznesie

Google Moja Firma jest jednym z podstawowych narzędzi reklamowania firmy lokalnej w wyszukiwarce Google. Jest to usługa darmowa, dostępna dla każdego użytkownika serwisu Google. Czy utworzenie wizytówki w Google Moja Firma to skomplikowany proces, który wymaga sporej ilości wiedzy technicznej? Nie, uzupełnienie informacji na temat naszej firmy nie powinno być problemem, bowiem wszystko sprowadza się do uzupełnienia wymaganych pól.

Google Moja Firma pozwala właścicielom firm mieć wpływ na to, jak prezentuje się ich firma w wynikach wyszukiwania i mapach Google. Jest to narzędzie bezpłatne oraz proste w obsłudze. Poinformuj użytkowników w szybki sposób o lokalizacji i godzinach otwarcia swojej działalności. Wizytówka w Google Moja Firma to świetny sposób na poprawienie widoczności swojej firmy w lokalnych wynikach wyszukiwania.

Jak dodać i zweryfikować wizytówkę w Google My Business?

Rejestracja firmy w Google Moja Firma jest bardzo intuicyjna. Wystarczy wejść na stronę https://www.google.pl/business/. Aby założyć wizytówkę, musimy zalogować się na konto Google. Jeżeli nie posiadamy jeszcze takiego, założenie nowego jest szybkie i również bezpłatne. Kolejnym krokiem jest uzupełnienie wszystkie wymaganych pól.

Weryfikacja firmy jest konieczna, aby móc zmienić informacje na temat firmy. W ten sposób Google stara się zapobiec podszywaniu się osób postronnych jako osoby upoważnione do zarządzania firmą. Najbardziej popularną formą potwierdzenia swoich praw do opieki nad wizytówką jest wysłanie przez Google karty pocztowej z kodem weryfikacyjnym na podany przez nas adres firmy. Pocztówka powinna przyjść w ciągu 15 dni.

Wizytówka w Google Moja Firma - najważniejsza w lokalnym biznesie.

Zdobądź nowych klientów dzięki bezpłatnej wizytówce w Google Moja Firma

Statystyki Google Moje Firma

Google systematycznie ulepsza dostępne dane analityczne. W panelu Google My Business zakładka statystyk wizytówki jest podzielona na osiem sekcji. Pierwsza sekcja odpowiada na pytanie jak kliencie szukają Twojej firmy. Sekcja pokazuje jak klienci znaleźli wizytówkę, a statystyki są podzielone na dwa rodzaje. Pierwszy to wyszukiwanie bezpośrednie, czyli klienci, którzy znaleźli profil szukając po nazwie firmy lub adresie. Drugi rodzaj to odkrywanie, czyli klienci, którzy znaleźli wizytówkę szukając kategorii, produktu lub usługi.

Druga sekcja wyświetla hasła, czyli frazy, które zostały użyte aby znaleźć Twoją firmę. Kolejna sekcja pokazuje gdzie w Google klienci widzą Twoją wizytówkę. Statystyki rozdzielone są na wyniki organiczne, czyli te z wyszukiwarek oraz wyniki w Mapach Google. Czwarta sekcja pokazuje działania Twoich klientów, czyli jakie wykonano interakcje podczas przeglądania wizytówki – np. wejście na stronę internetową, wyznaczenie trasy dojazdu lub połączenie telefoniczne.

Statystyki – wyznaczenie trasy, telefon, liczba odsłon zdjęć

Kolejna sekcja pokazuje szczegóły dotyczące zapytań o trasę dojazdu. Sekcja szczegółowo wyjaśnia, skąd klienci i z jakiego miejsca wysłali zapytania o trasę dojazdu do Twojej firmy. Kolejne dwie sekcje to rozmowy telefoniczne oraz wyświetlanie zdjęć – tutaj pojawiają się szczegółowe informacje dotyczące dat i ilości wykonanych połączeń bezpośrednio z wizytówki do Twojej firmy oraz ile razy wyświetlono Twoje zdjęcia firmowe w porównaniu do wyświetleń zdjęć innych firm. Ostatnia, ósma zakładka pokazuje liczbę zdjęć Twojej firmy w porównaniu do liczby zdjęć innych firm – zazwyczaj konkurencyjnych.

Google Moja Firma

Spraw, by użytkownicy, którzy obserwują Twoją firmę, stali się Twoimi klientami. Publikuj aktualności i specjalne oferty bezpośrednio w lokalnej wizytówce firmy w Google, by zachęcić wszystkich, którzy jej szukają, do wizyty.

Wyróżnij się w Google My Business 

Warto zadbać o opinie i nawiązać rozmowę ze swoimi klientami. Warto poprosić swoich klientów o napisanie i opublikowanie opinii w Google Moja Firma. Zachęcamy, aby zaangażować klientów w ocenienie naszej firmy. Na wszystkie komentarze należy odpowiadaj z oficjalnego konta firmowego – podziękować za pozytywne, a w przypadku nieprzychylnych opinii postarać się wyjaśnić sytuację i wykorzystać każdą uwagę do poprawy i rozwoju swojego biznesu.

Możemy wyróżnić swoją wizytówkę między innymi poprzez udostępnienie wirtualnego spaceru po firmie lub lokalu. Firma Create WWW świadczy usługi tworzenia wirtualnych spacerów. Dowiedz się więcej o wirtualnym spacerze. Przygotowanie, stworzenie i opublikowanie wirtualnego spaceru czy zdjęcia w formacie 360 stopni będzie wiązało się z pewnym nakładem finansowym, ale na pewno sprawi, że wizytówką będzie wyróżniała się wśród konkurencji oraz na pewno sprawdzi się doskonale w branży hotelowej czy też gastronomicznej.

Jeżeli masz problem ze swoją wizytówką, chcesz być bardziej widoczny w wynikach wyszukiwania, Mapach Google lub innych usługach Skontaktuj się z nami – Google Moja Firma. Na pewno pomożemy!

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close